aardig gewend hier - Reisverslag uit Lainchaur, Nepal van Marco Zegers - WaarBenJij.nu aardig gewend hier - Reisverslag uit Lainchaur, Nepal van Marco Zegers - WaarBenJij.nu

aardig gewend hier

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

09 Juli 2014 | Nepal, Lainchaur

Week 3 is vandaag begonnen en dat betekend dat al14 dagen om zijn.

Ohh. Natuurlijk allemaal bedankt voor de berichtjes, steun, vragen. Ja mijn tas is allang terecht ondertussen.

Sorry dat ik niet reageer, ik lees het wel dus dank dank dank nogmaals. Mijn internet is hier zooo slecht dat ik niet kan posten, ik moet het via mijn telefoon doen, waardoor ik niet alle mogelijkheden heb. Maar blijf reageren!!! Ik vind het super!! Kids bedankt voor de leuke woorden dus!!!

Maar ik dwaal af!
Het gaat hier z'n gangetje. De cursus begint aardig pittig te worden. Veel werk lange dagen en vanaf morgen mag ik gaan lesgeven, spannend!!
Feitje: hier moeten de kinderen ook op zondag naar school!! Bah, wat hebben jullie het toch goed in Nederland. En niks van filmpjes of foto's hier, smartboard kennen ze al helemaal niet. Ik heb vandaag 2 uur zitten tekenen, om iets te maken wat een beetje lijkt op leuk lesmateriaal.

Het voelt alsof ik hier al best lang zit. De omgeving is bekend, de mensen die me lastig vallen negeer ik, de mensen die in de restaurants werken beginnen me ook te kennen(liep door de drukste straat van Kathmandu hoor ik "EY!!" Van boven iemand schreven, bleek dat de eigenaar uit het Mexicaans restaurant die even hoi wilden zeggen vanuit het raam), ik durf achterop de scooter door kathmandu te crossen. Ik begin het geld eindelijk door te krijgen en ik geniet ervan dat alles goedkoop is. Wel heb ik al ervaring met wat meer mensen meemaken op reis, diarree. Maak je niet druk, ik heb er al geen last meer van. Gelukkig hebben ik en een Amerikaan,(Victor) waar ik veel mee optrok, een veel leukere naam ervoor bedacht... KATHMAN-doo doo.. Het nieuwe woord voor 2014 volgens ons

Ik ben wat gaan trekken/wandelen met Victor in het weekend. We hebben een schitterend klooster bedacht. 10+ km verderop met hele stijle heuvels! En daarna moesten we ook nog terug. Zwaar maar het was het zeker waard. Het was een Tibetaans boedistish klooster waar geen monniken maar nonnen wonen. Die precies het zelfde uitzien als de monniken en met de kale hoofden, dus dat was even raar. Het was schitterend. Helaas mochten we binnen geen foto's maken maar ik zal wel andere foto's toevoegen.
Helaas is het volgen van het Nederlands elftal en het samen kijken met andere Nederlanders moeilijk, er jammer dus, maar gelukkig zijn de eigenaren van m'n hostel ook voor Nederland, dus als ik toevallig om 1:45 uur s nachts nog wakker ben en de stroom is biet uitgevallen probeer ik toch te kijken, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Tot het volgende verhaal en laat gerust wat van je horen.

Kids, fijne vakantie.

Namasté

  • 10 Juli 2014 - 19:04

    Jorg:

    Hey Marco,

    Leuk man, dat je al aardig bekend begint te raken met het leven aldaar :) Vind het leuk die reisverslagen van je te lezen! Enjoy!

    Grtz Jorg

  • 11 Juli 2014 - 07:57

    Rebeccaaaaa:

    hey hey.
    leuk dat je daar zoveel te doen en te zien hebt!
    nederland heeft helaas verloren :(
    handig om mischien ff te weten.
    verder veel plezier!!!

    groetjes rebeccaaaaa ;)

  • 12 Juli 2014 - 19:56

    Farah:


    hai meester marco hoe gaat het daar goed ik mis je.
    en wat heb je daar allemaal gedaan .
    en veelplezier.
    groetjes farah

  • 12 Juli 2014 - 20:06

    Vian:

    hallo meester marco ik mis je heel erg
    gaat het alles goed op wereldreis
    EN GROETJES VIAN

  • 26 Juli 2014 - 11:52

    Raimond Smeets:

    Hee Marco,

    Leuk om te lezen allemaal kerel. Blijf pennen!
    Veel plezier nog en de groetjes.....

    Raimond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Lainchaur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 December 2014

Australië

14 Oktober 2014

Japan en Thailand

30 Augustus 2014

Sorry voor het wachten

27 Juli 2014

we reizen verder

09 Juli 2014

aardig gewend hier
Marco

Deze blog is voor alle mensen en vooral ook leerlingen die mij willen volgen op reis. Veel leesplezier!

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 6095

Voorgaande reizen:

19 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: