we reizen verder - Reisverslag uit Ratna Mandir Palace, Nepal van Marco Zegers - WaarBenJij.nu we reizen verder - Reisverslag uit Ratna Mandir Palace, Nepal van Marco Zegers - WaarBenJij.nu

we reizen verder

Blijf op de hoogte en volg Marco

27 Juli 2014 | Nepal, Ratna Mandir Palace

Zo we proberen het nog eens, voor de 12e keer.

Namaste lezers,

Op een of andere manier lukt het niet met het posten. Via de laptop krijg ik de pagina niet eens fatsoenlijk geladen en via de telefoon gaat het steeds mis, als ik even een andere app gebruik of op een verkeerde knop ben ik de hele tekst kwijt of hij slaat het niet op, dus bij deze sorry dat er daarom zo weinig blogs zijn.

Maargoed ik ben gister aangekomen in pokhara en ik heb Kathmandu achter me gelaten. Ik ben klaar met mijn cursus en ik mag me nu officieel tesol Teacher noemen, oftewel leraar Engels voor anderstaligen! Top!! Een super leuke en leerzame 4 weken gehad. Totaal geen spijt van. Veel geleerd en niet eens tijd gehad om me te vervelen,iets waar ik heel goed in ben.

Pokhara is heel anders dan Kathmandu. 30 graden, veel groen, veel toeristischer Veel minder smog, zeg maar geen en leuke tentjes om te eten en te stappen, ook leuk! Ook is hier meer te doen, avontuurlijker en beter begaanbaar. Ik vind het dus super hier. Ik ben van plan om hier te kayaken op het meer, rond te touren, paragliden, wandelen en een paar dagen full time yoga en mediteren. De 13e moet ik weer terug zijn in Kathmandu maar ik denk dat ik een paar dagen eerder ga om toch nog wat in Kathmandu te zien en te doen. Door de cursus ben ik daar niet aan toegekomen.
De 13e gaat mijn reis verder naar Maleisië, daar zal ik ook een paar weken blijven voordat ik naar japan reis. Ondertussen kijk ik naar banen en kansen om te werken als tesol Teacher en zolang ik niks vind gaat mijn reis lekker door! Of het geld moet op zijn, maar dat ik nog lang niet het geval, vooral niet in zo'n goedkoop land als Nepal. Ik heb het nog steeds naar m'n zin. Al begint het internet en de bereikbaarheid me op de wekker te werken. Maarja.. Als dat alles is he..

Iedereen een fijne vakantie en ik probeer foto's toe te voegen!

Tot het volgende verhaal..
Marco

  • 27 Juli 2014 - 14:26

    Ina En Lei:

    Hallo Marco,

    Zo te lezen gaat het je goed en geniet je van andere landen,gebruiken en culturen.
    Dat is net wat reizen en ontmoeten van andere mensen zo leuk maakt.
    Ik hoop dat je nog veel gaat beleven en het vinden van een baantje gaat ook wel lukken hoor.

    Groetjes en keep save,

    Leo en Ina

  • 27 Juli 2014 - 14:59

    Wies Kanters:

    Zo te horen heb je een geweldige tijd, laat gaan, laat gaan !
    Nog veel plezier en tot ziens !

  • 27 Juli 2014 - 15:24

    Elly. Zegers:

    Goed bezig, Marco ! Geniet er van ... het is dik verdiend ;-)

  • 16 Augustus 2014 - 09:07

    Rebeccaaaaa:

    heeeeey gelukkig is het daar leuk.nu zit het hier bij ons veel te regenen :(
    en gefeliciteerd! doeiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Ratna Mandir Palace

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 December 2014

Australië

14 Oktober 2014

Japan en Thailand

30 Augustus 2014

Sorry voor het wachten

27 Juli 2014

we reizen verder

09 Juli 2014

aardig gewend hier
Marco

Deze blog is voor alle mensen en vooral ook leerlingen die mij willen volgen op reis. Veel leesplezier!

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 6094

Voorgaande reizen:

19 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: